Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

It will be better


Inlägget skrevs : 2011-05-05
Klockan : 18:45:27
Vi hade inte tänkt oss att det skulle bli såhär. Men när blir det som man hade tänkt sig? I många fall, aldrig. Man kan inte styra över sina känslor, och jag vill inte försöka ändra dina heller, för om det är såhär du känner så är det så. Jag är i alla fall glad över att du ville prata om det, och att vi avslutade det såhär "bra" ändå. Du vet att jag kommer alltid finnas för dig, jag tycker mycket om dig. ♥ Ska jag vara ärlig så är jag kär. Men nu.. End of story.

Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E n y r é n

haha :D

2011-05-05 @ 19:12:04
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0