Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Jag hatar att måla, syns det???


Inlägget skrevs : 2011-05-21
Klockan : 22:29:09
Nu har jag varit ensam hemma sen ungefär 16.30.. Nu vill jag faktiskt ha hem min mamma! Hihi. Har ingen aning om vart Gustav är heller.. Hos sin flickvän antagligen. Men jag hoppas på att mamma kommer hem snart så att jag kan få lite sällskap. Vill faktiskt ut på en liten promenad men inte själv (tråkigt då), så ska fråga mamma om hon vill ut på en liten när hon kommer hem. Eftersom jag har suttit inne hela kvällen så känns det som att jag kan behöva lite luft! Dock känner jag mig lite hängig fortfarande.. Inge roligt!! :(


En bild som jag nyss målade till världens bästa vänner; Charlotta, Linn, Maja och Elvira.
(Skrev inte deras namn i den ordning jag målade för har ingen aning om vem som är vem hahaha)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hehe okej. Haft en bra kväll annars ? :)

2011-05-21 @ 23:03:08
URL: http://johaannajohaansson.blogg.se/
Postat av: emma -

Inte för att jag är arg eller något.. men du har ju själv sagt att jag är en av dina bästa och närmsta vänner, ah jag märkte det nu! tack :)

2011-05-22 @ 12:18:21
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0