Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Mitt immunförsvar ligger på noll


Inlägget skrevs : 2011-05-23
Klockan : 17:55:18
Godkväll! En ny måndag. Denna har gått väldigt fort. Fysik provet gick väldigt bra! Om jag har "tur" så kan jag nog sno åt mig ett litet MVG! Får hoppas på det bästa. :) Det var väl det ända som har hänt idag typ.. Repat lite med musikläraren till skolavslutningen. Inge kul för er att veta kanske? Haha. Jag/Vi har bestämt att jag bara ska sjunga, ingen gitarr. Det blev för krångligt och det kändes som att jag kommer fokusera mer på den så att jag glömmer bort låten och sången, vilket nog inte är så bra. Så jag övar upp gitarrspelandet ännu mer till nästa år så ska jag nog kunna spela på jul och skolavslutningen då! Men att bara sjunga går lika bra de med. Lät bra idag så det går nog skitbra! :) När vi slutade vid drygt 14 så stack jag hem. Slog på tvn och hamnade i soffan framför den ett tag tillsammans med lite god mellis. Sen slog jag på datorn istället och hamnade där, hehe. Har tvättat nu, annars inte gjort så mycket mer.. Får se om jag drar ner och tittar på fotbollsmatch kl 19. Det blåster ju så förfärligt mycket ute! Man kan knappt gå ut utan att få en stormvind rakt på sig! Plus att min förkylningen fortfarande sitter kvar.. Och jag vägrar bli sjuk! Så vi får se. Ska i alla fall iväg och kolla om det finns några goda jordgubbar och lite glass. :D Hörs sen!


Tummen ner till mitt immunförsvar :(

Kommentarer
Postat av: Johanna

När jag hade dåligt immunförsvar så köpte jag ett par jätte bra tabletter på hälsokost, kommer inte rikitgt ihåg vad dom hette. Men dom är helt ofarliga och om du går ner till hälsokost så hjälper dom dig. Ett tips! :) kram

2011-05-23 @ 21:01:40
URL: http://johaannajohaansson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Neh fy det är jätte jobbigt. Förstår precis hur du har det, jag var sjuk i 7 mån förra året :/ så jag hade jävligt dåligt immunförsvar, men när jag började med dom här tabletterna blev det jätte bra:) varsegod, så lite så :)

2011-05-23 @ 21:16:47
URL: http://johaannajohaansson.blogg.se/
Postat av: Dessi!

Har du hatt en bra helg?:D

2011-05-23 @ 21:31:27
URL: http://dezirees.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja det får du göra ! :)

2011-05-23 @ 21:51:02
URL: http://johaannajohaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0