Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Sista pluggdagen men ändå så jobbade vi ingenting


Inlägget skrevs : 2011-05-30
Klockan : 21:43:27

Tjoho!
Idag var det den sista riktiga skoldagen innan sommarlovet. Dock som rubriken lyder så jobbade vi ingenting, för under hela förmiddagen så var min klass, d och e i Linde på besök på gymnasiet där. Det var rätt intressant och kul faktiskt. :) Jag ska inte gå där, men jag kan ju säga att jag har verkligen underskattat de gymnasie! Det var bättre än vad jag trodde. Och jag tror "tyvärr" att fler tror och tycker som jag innan man ens har varit där och sett det mesta, så ta inte ut något i förskott! Kom ihåg det. När vi kom tillbaka runt 12 så hade vi lunch, sen engelska men vi kollade bara på film (Vänner). Och sista lektion som var fysik hade vi inställd. Skapligt chill skoldag! Imorgon ska vi bara vara med våra klf hela dagen och göra olika saker, vara ute rätt mycket skulle jag tro. Så nu känns det verkligen att det börjar gå mot sitt slut. Väldigt skönt faktiskt! Dock kommer jag sakna niorna.. Haha. (a) Dom gör skolan liksom. Och jag vet inte om vi kommer "göra skolan" lika mycket.. Vilka tankar man har! Ujuj haha. Nej men det är många man känner och även umgås med som slutar nian, så det är klart att det blir lite tråkigt. :/ Så är det ju! Aja nog om skoldagen. Vid 14 när Lisa hade slutat så gick jag hem med henne. Vi snackade lite och hade det gött ett tag innan jag var tvungen att dra iväg på ett möte. Nästnästa fredag ska jag vara med på en liten konsert i en skolpark som det heter här i Nora. Det ska bli kul faktiskt, sjunga två låtar. Jag försöker ställa upp på så mycket som möjligt när det gäller sången/musiken, man ska ju passa på och visa sig. Så det var det möte om idag. Det var rätt mycket info kan man ju säga.. Men jag tror att det blir finnemang! När det sen var klart och slut så hann jag bara åka hem och byta om innan jag skulle vidare iväg med mamma och några kompisar till oss till deras sommarstuga här lite utanför Nora. Så där har jag spenderat min kväll från 18 ungefär. Sol har det varit, trevligt trevligt. :) Kom hem för ungefär 1 timme sen. Riktigt trött så jag ska slagga snart.
Nu blev det mycket text.. Men så blir det ibland! Hoppas ni har haft en bra dag i alla fall. Puss & kram på er så hörs vi imorgon!


Bild från google;


Kommentarer
Postat av: fridaa :)

sv: jada :) dudå? :)

2011-05-30 @ 23:55:09
URL: http://mysweetdreams.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Nu har jag varit borta ett tag, så har inte haft tid riktigt att svara på kommentarer, men nu har jag :) Jag har varit bortrest, så jag är lite trött :) Ska du göra något roligt i veckan? :) Kramar

2011-05-31 @ 01:30:52
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0