Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Slutspurten kvar nu bara


Inlägget skrevs : 2011-05-19
Klockan : 18:17:04
Nu ska väl allt plugg sitta i hjärnan på mig. Biologi provet som jag har imorgon känner jag mig rätt säker på. Jag hoppas på ett VG. Nästa vecka så sätter dom betygen på oss, så om jag får VG på detta prov nu så kanske han ser att jag är värd att höja mig till VG (för att jag har gjort bra ifrån mig under året också och så).. Så jag försöker! Vi har mattediagnos nästa tisdag och jag har nu gjort klart en diagnos som måste vara gjord innan den, och den gick bra så det går nog med bra! Sist men inte minst som vi har kvar, fysik prov på måndag. Har svarat på alla frågor man ska ha svarat på, så nu ska jag väl bara banka in allt i huvudet. Men känner att jag kan det mesta utav de med, så det ska nog vara lugnt! Jag har allt under kontroll som ni ser. ;) Gött!

Om en stund skjutsar mamma ut mig, Linn och Erika till fotbollsmatch. :)
Vi hörs med ett godnatt ikväll, kramis!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Svar: Vet inte vad det var för kött men kött och potatisklyftor blev det iallafall :D



Lycka till på provet imorgon! :)

2011-05-19 @ 19:57:23
URL: http://godisemilia.blogg.se/
Postat av: LINNEA

längesen :D

2011-05-19 @ 20:47:00
URL: http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0