Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Tid för mig själv


Inlägget skrevs : 2011-05-21
Klockan : 16:27:21
Känner mig lite hängig faktiskt, så jag tror att jag kommer vara hemma hela kvällen. Mamma ska iväg på 40-års kalas nu till min kusin, men jag väljer att inte följa med. Jag orkar verkligen inte bli sjuk för 111 (hehe) gången igen så då är det lika bra att ta det lugnt. Har satt på mig mina mysbyxor och lägger mig i soffan framför en film. Fixar iordning lite mat åt mig sen och myser med mig själv, så får det bli.
Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja verkligen, det är så skönt! :) Blir väl kolla på någon film ikväll och så. hihi

2011-05-21 @ 17:20:28
URL: http://johaannajohaansson.blogg.se/
Postat av: Kimmey :)

nice :)

2011-05-21 @ 18:59:46
URL: http://bimbolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0