Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Trött, tröttare, tröttast


Inlägget skrevs : 2011-05-18
Klockan : 16:17:04
Guuud, vilken dag. Uteengelskan var skittråkig. Man ville bara hem och sova. I alla fall få göra något heeelt annat. Det var olika stationer och olika ställen man skulle till också, och på varje station så var det nästan samma saker man skulle göra. Man fick ett kort, läsa vad det stod på de och sen typ hämta pinnar/stenar/löv och göra något med de. Det var kort på varje station och liknande frågor, urtrist blev det i slutet! Lärarna hade inte planerat det så jättebra kan man väl inte säga, haha. Menmen! Vi kom tillbaka till skolan vid 11. Då var vi så trötta så vi satt emot skåpen och sa hej till alla som kom förbi och tävlade om vem som fick mest hej tillbaka. Dom som inte svarade när vi sa det blev vi "arga" på och skrek efter "säg hej då!", hahaha. Där kanske vi skämde ut oss lite, men vafan! Såna är vi, det är bara att leva med det. Vi gör det själva så gör det ni med. ;) Hehe! Men det var kul faktiskt. När vi sen skulle äta så blev det ännu roligare. Ja herregud vad jag skrattade! Hahaha, så trötta var vi kan man lugnt säga. Allt blev bara fel typ (fast på ett kul sätt då). Ja ni! Såna dagar får man också. Sån tur är faktiskt. I varje fall. Efter lunch blev det spanska och skrivuppsats. Det gick bra för mig, hoppas jag i alla fall!? Men kändes som de så. Sen hade vi Olweús och Body & Brain prat som är om bara några veckor (!!) Fort går det verkligen. Sist men inte minst, a-tid. Och jag har då dans. Mycket roligt, det kommer bli perfa! Vi ska nämligen dansa på skolavslutningen, i kyrkan. Vilket ska bli en upplevelse haha. Både för oss och dom andra på skolan. Men det blir kul!

Oj vad mycket jag skrev nu såg jag.. Hehe. Nu sitter jag i alla fall i soffan, kanske ska sova en stund? Är väldigt trött..


Ungefär såhär korkad har jag känt mig idag, hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0