Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Vädret är tillbaka igen!


Inlägget skrevs : 2011-05-31
Klockan : 16:18:57
Jag dör vad varmt det är. Helt otroligt! Jag älskar livet när vädret är såhär. Det gör livet ett snäpp bättre. Åh!! Höll på att dö när jag gick hem från skolan idag. Tog på mig bikinin på direkten och la mig ute på filten med musik från telefon. Låg där en stund innan molnen kom och solen försvann.. Den hoppar lite fram och tillbaka, så då orkar man ju heller inte ligga där ute då det börjar blåsa och så. Menmen, hela veckan + helgen ska ju bli fin så! :D Kan väl berätta lite kort om skoldagen. Den var inte så speciell.. Inga lektioner, bara träning till b&b. Och nu har vi hela dansen så imorgon ska vi bara finslipa det och få in allt i huvudet så är det klart sen! Och det kommer bli grymt kan jag bara säga! Klädseln till dansen, dansen till klädseln=Perfekt! Säger bara så mycket.. ;)

Nu sitter jag och inte gör så mycket, lyssnar på musik. Och som sagt, dör av värmen! Men jag ska inte klaga! Absolut inte. Ikväll blire förhoppningsvis att titta på fotboll. :) Får se om jag orkar mig ut på en springtur här om en stund.. Men är det värt de i denna värme? Hmm.. Jag vet inte. Aja hihi. Vi hörs senare ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0