Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Vart tog det fina vädret vägen...?


Inlägget skrevs : 2011-05-17
Klockan : 18:22:50

Halloj på er!
Haft en bra dag? Jag har haft en helt okej. Hatar bara att det ska regna hela tiden.. Och tillochmed åska. Det fina sommarvädret som vi hade, vart tog det vägen? Det bara försvann.. Tycker att det kan komma tillbaka genast så att vi kan få bättra på det bruna lite och roa oss ute! Nu vill man ju knappt gå utanför dörren.. Burr, burr. I vilket fall, det har inte hänt så mycket i skolan, så har inte något att berätta om därifrån. Men en sak, kom nyss hem från stan där jag, mamma och Gustav har varit och tittat på den nya lägenheten som vi flyttar till i juli-augusti. Det har jag inte skrivit här innan tror jag..? Att jag ska flytta, men det ska jag i varje fall. Det blir till en lägenhet (men en rätt så stor) nästan mitt i "centrum". Det var jättefint! Stora rum o allt. Jag har knappt nånting i mitt rum nu, och det måste jag verkligen ha där för annars kommer det bli stora yter som är helt tomma.. Ska köpa mig en större säng och sen blir det nog en soffa, så småningom. Men till en början så får det väl duga det som jag har. Jag känner väl inte nåt speciellt inför själva flytten. Jag har ju inte bott så länge här, ett år i juni, så man har väl inte hunnit "bo in sig" så jättemycket. Vilket är bra för då blir det inte lika svårt att flytta härifrån osv. Så det blir nog bra dedär tror jag. :)

Kanske att jag ska iväg på fotboll med Jossis om en stund. Hon var sugen och "tvingade med mig". ;) Nej men det är kul och jag vill såklart! Men får se om det går bra för mamma.. Är väl alltid något som hon har att säga, att man har att göra eller så ni vet. Hehe. Men, vi hörs senare inmot kvällen!


Kommentarer
Postat av: Dessi!

Min dag har väl varit lite sisådär, hur var din finis ? :D

2011-05-17 @ 19:44:06
URL: http://dezirees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0