Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Vilken varm dag


Inlägget skrevs : 2011-05-11
Klockan : 16:55:05
Har ni också haft det varmt idag? Såhär nästan åskvarmt.. Det har varit lite åska i luften, men det skulle komma in imorgon tror jag. Mindre roligt, men! Vi har i varje fall haft jättevarmt! Man har nästan dött i skolan.. Vi har ingen luftkonditionering heller för den är sönder, tror jag. Så det suger rätt så mycket. Man får ha lite kläder på sig, men de e väl gött de egentligen. :) Hehe.
Dagen har i vilket fall varit bra. Hatar dock min snuva som gör så att jag får gå runt och snora hela tiden. -.- Skitjobbigt. Tycker jag har haft sån otur med förkylningar detta år (och även i höstas). Har varit sjuk jättemycket, inte kul. Har väl dåligt immunförsvar.. Hehe. Aja! Kom hem efter halv fyra. Nu ska jag och pappa upp på stan för att titta om det finns nån mobilficka till min Iphone. Så vi hörs sen!


Kommentarer
Postat av: emma -

Har du hört om i helgen om det jag fråga dej? :) <3

2011-05-11 @ 18:18:02
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: emma -

Men fredag då? :)det var då jag menade :)

2011-05-11 @ 19:15:35
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: emma -

Jag kan ju inte smsa ;) jag har inte pratat så mycket med tom med tanke på att jag inte har kunnat smsa. Men tänkte prata med honom när han loggar in på facebook.. Men vore bra och veta om du vill/ska med eller inte :)

2011-05-11 @ 20:25:08
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0