Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

- Kort inlägg


Inlägget skrevs : 2011-11-01
Klockan : 15:36:29
Puuuh! Trött efter innebandyturneringen. Men det gick bra för oss! Vi gick till semifinal och avslutade på en tredjeplats utav 10 (fast 8 spelande lag). Väldigt kul! :) Men som sagt, jag är rätt trött nu efter att ha hållt igång ett par timmar. Så jag ska bara slappa nu. Måste nog plugga lite också, men det gör jag när jag orkar. Det är träning ikväll, men jag får se om jag tar mig ner på den. Annars är det nog inte hela världen, det är ju trots allt lov så. Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: allt bra? :D

2011-11-01 @ 15:57:32
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: FOTOSTYLE - Sofia Hjort

Sv: Tack detsamma vaa! :)

2011-11-01 @ 19:09:55
URL: http://fotostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0