Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

14:15


Inlägget skrevs : 2011-11-03
Klockan : 14:15:39

Godmorgon på er! Eller godeftermiddag egentligen. Jag vaknade vid elva idag, vilket var bra för då hade jag lite mer utav dagen kvar bortsett från vad jag har haft de senaste dagarna då jag har vaknat runt ett. Skönt, men inte lika kul. Jag har pluggat på förmiddagen och tittat på en film, Someting Borrowed. Den var bra! Nu ska jag inte göra så mycket. Packa ihop mina saker och dra mig till mamma närmare bestämt tror jag. Ikväll blir det dubbelträning. Ha en bra torsdag!


weheartit.com


Kommentarer
Postat av: Misa

Tjenare :D

Läget?

2011-11-03 @ 18:37:38
URL: http://misaslullaby.blogg.se/
Postat av: jennifer

s: tack va bra!:*

2011-11-03 @ 19:55:38
URL: http://jennifersund.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0