Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

23:06


Inlägget skrevs : 2011-11-05
Klockan : 23:06:05
Om man kunde tala om för någon hur man känner med bara en känsla, visst vore det så bra? Istället för att krångla till det med en massa ord. För faktiskt, ibland blir det bara krångligare och svårare med orden.

Nu har mamma och jag tittat klart på filmen Den Utvalde och jag ska krypa ner. Blir inget OTH ikväll för jag har kollat klart på alla avsnitt/sadface. Min hårddisk är för liten för att ladda ner den sista säsongen (säsong 8) så jag får helt enkelt vänta med de. Imorgon är det söndag igen, och det betyder att det är skola dagen därpå. Jag tycker varken bu eller bä. Antar att det blir rätt mycket nu innan jullovet. Men bara att kämpa på! Natti natti med er allesammans!


Kommentarer
Postat av: FOTOSTYLE - Sofia Hjort

Sv: Haha, joo det var det jag tänkte haha :)

2011-11-06 @ 12:27:20
URL: http://fotostyle.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

sv: hehe aa :D

2011-11-06 @ 13:32:50
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0