Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

En ny stjärna har tänds


Inlägget skrevs : 2011-11-03
Klockan : 22:05:41
Dubbelpasset med innebandy gick finfint. Dock var jag rätt så trött, men det var otroligt skönt och kul att få lira! Vi tränade tillsammans med 94:erna också, vilket var kul även fast dom inte var så många (egentligen inte vi heller). Jag har inte så mycket att säga just nu, men jag tänkte bara uppdatera er lite och länka en ny låt som jag faktiskt inte tror ni har hört. Jag träffade denna grabb förra veckan då jag praoade. Han spelar in i den studion där jag var då, bl.a. Han är så otroligt duktig! Snart en "kändis" också.. Så jag tycker det är lite kul att jag har träffat han och snackat, hihi. Så för att vara snäll så tänkte jag lägga ut hans nya låt och musikvideo. Jag hoppas ni gillar det, för jag tycker den är grym! Skön som satan.


Kommentarer
Postat av: FOTOSTYLE - Sofia Hjort

Sv: Härligt :)

Btw, bor du i Örebro? Jag tror jag kan ha sett dig på stan men jag är inte säker haha!

2011-11-03 @ 23:35:27
URL: http://fotostyle.blogg.se/
Postat av: FOTOSTYLE - Sofia Hjort

Haha jaa det var igår, eller ja idag blir det ju i förrgår! Jag tror du var på väg uppför rulltrappan på vågen, sen hörde jag någon som ropa Julia och då började det klicka, fast det tog ett tag innan jag kom på varför jag tyckte jag sett dig förut haha ;:)

2011-11-04 @ 10:10:35
URL: http://fotostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0