Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Ett inlägg utan bild


Inlägget skrevs : 2011-11-25
Klockan : 22:50:55
Godkväll! Hur har eran fredag varit? Min började bra i skolan. Tog sen bussen med Lotta in till Örebro där det fortsatte bra. Vi shoppade litegranna och åt på Burger King då vi blev väldigt sugna på pommes och burgare. Det jag fick med mig hem var en bh, ett par trosor och ett linne med spetskant. Snyggt enligt mig! Tyvärr orkar jag inte lägga upp bilder just nu, i alla fall inte ikväll men ni kanske har tur att få se imorgon eller på söndag. Nej nu ska jag fortsätta titta på tv sen nog sova så småningom. Match imorgon, laddad!! Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0