Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Farsdag


Inlägget skrevs : 2011-11-13
Klockan : 13:48:05
Hur firar ni eran pappa idag? Jag måste säga att jag har inte firat honom något speciellt. (a) Vi ska ut på en promenad här om en stund, men det kan man väl göra vilken dag som helst så.. Hehe. I min familj så har vi aldrig riktigt firat Farsdag något speciellt. När pappa och mamma var gifta så gav väl mamma en blomma till pappa och tvärtom när det var morsdag, men inte så mycket mer.

Men jag kan väl säga att min pappa är världens bästa och jag älskar han superduper mycket!!


Kommentarer
Postat av: ems

äh, men en promenad är väl superfint sätt att spendera dagen på tillsammans ,med sin pappa med :D

2011-11-13 @ 14:49:29
URL: http://bookofems.blogg.se/
Postat av: Jasmin

Hejsan checka gärna in min blogg, kolla runt i kategorierna (kolla in kategorin "jag syr" och tyck till!) Min dröm är att bli en känd mode designer i New York. Vem vet du kanske gillar min blogg?

Annars hur mår du? :)



Ber om ursäkt om du inte gillar såna här kommentarer.

2011-11-13 @ 16:56:36
URL: http://jaasses.webblogg.se/
Postat av: Sara

En promenad låter ju jätte mysigt! :D själv önskar jag att jag kunde fira farsdag men de blir bara ett medelande på mejlen xD

Kram

2011-11-14 @ 15:51:00
URL: http://powersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0