Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Fullt upp!


Inlägget skrevs : 2011-11-17
Klockan : 21:57:34
Tjenixen! Jag ber om ursäkt (om jag måste de?) för att jag inte bloggade något igår. Men jag satt faktiskt inte vid datorn alls så det fanns ingen tanke på de om man säger så. Jag hade annat för mig! Idag har jag också haft annat för mig, rätt mycket faktiskt. Skola till halv fyra, två träningsmatcher mellan 16-18 och sen hem till Linn och planera inför en sak, så jag kom hem för drygt en timme sen. Så jag är rätt trött med andra ord och ska snart krypa till kojs annars kommer jag vara död imorgon. Imorgon är det helg i vilket fall, känns gött! Hinner hem en stund efter skolan innan jag ska iväg igen så vi hörs av då. Hoppas ni har haft en bra dag! Kram kram!


Längtar som bara den till Malta!!

Kommentarer
Postat av: emma lindell/

- Det är de verkligen! :) <3

2011-11-18 @ 15:34:26
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

Skulle inte va helt fel att åka till kreta, har du varit där mycket eller? :)

2011-11-24 @ 15:01:06
URL: http://jacquelinesporrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0