Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

I am lost in your smile


Inlägget skrevs : 2011-11-15
Klockan : 18:04:40
Jag vill inte börja alla mina inlägg med att säga nåt som hej, hejsan, tjo, tjingeling... Så jag vet inte riktigt vad jag ska börja med att säga? Därför fick det bli denna fina mening idag, haha! Har ni haft en skön dag? Min har varit helt okej. Rätt många och långa lektioner på tisdagar så lite kämpigt, men det funkar. Imorgon är det lill-lördag! Får man vara glad för! Om drygt 45 min går jag ner mot min träning. Riktigt laddad så jag ska ge järnet ikväll som jag oftast gör! ;) Får se om jag slänger in något inlägg när jag har kommit hem, ätit osv. Det visar sig, annars hörs vi imorgon!


Kommentarer
Postat av: Jasmin

Hejsan chekca gärna in min blogg, kolla runt lite i kategorierna (kolla in kategorin "jag syr" och tyck till!) Min dröm är att bli en känd mode designer i New York. Vem vet du kanske gillar min blogg?

Annars hur mår du? :)

2011-11-17 @ 18:26:13
URL: http://jaasses.webblogg.se/
Postat av: FlizanLizan

sv: allt bra? :D

2011-11-17 @ 20:12:53
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0