Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

It's not a big mistake.


Inlägget skrevs : 2011-11-07
Klockan : 16:36:05
Hej! Nu är plugget igång igen. Började veckan med prov i matte, gick väl inte jättebra. Ska göra om det på fredag för hade tre ifrån godkänt. Rätt så surt om jag får säga det själv. Provet i sig var rätt svårt faktiskt. Jag vet inte riktigt vart det "brast" nånstans, men så kan det gå ibland. Aja, jag blir godkänd på fredag! Siktar in mig på fysikprovet som är på onsdag nu istället!

Om en timme drygt går jag ner till idrottshuset för fysträning. Så jag ska passa på att skriva min prao-rapport som vi ska ha till SO:n imorgon nu så jag får de gjort vilket jag hade glömt bort, hehe. Vi hörs nog ikväll!


Kommentarer
Postat av: ems

shysst att börja med prov....

2011-11-07 @ 16:55:28
URL: http://bookofems.blogg.se/
Postat av: '

håller med :D

2011-11-07 @ 19:14:28
Postat av: '

håller med :D

2011-11-07 @ 19:14:34
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0