Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Låt solen lysa.


Inlägget skrevs : 2011-11-22
Klockan : 16:52:13
Jäkla mörker. Jag tycker inte om dig. Jag vill ha sol. Jag vill ha ljus. Blä. Längtar så mycket till sommaren!
Dagen har bestått av mycket skola. En lång dag, men dock fick vi sluta en hel timme tidigare. Snälla Titti! När jag kom hem blev det ändå plugg på direkten, så jag har pluggat i två timmar nu ungefär. Vilket har gjort att jag vill och måste ta en paus från det så jag slog mig ner här vid datorn och musiken. Träning ikväll då. Jag ska inte vara med för måste vila upp knät. Men tänkte gå ner och skjuta lite med den nya lindningen som åkte på igår på klubban. Får vi se om den är något att ha. Ha de bra så länge!


Visst ser det förfärligt ut? Usch ja... Men den åker bort imorgon då det är dax för färgning igen!

Kommentarer
Postat av: FOTOSTYLE - Sofia Hjort

Sv: Jahaa vad roligt :D

Jahaa, haha det kanske jag gör, har inte tänkt på det(a) Jag funderar på sam media på JB eller Sam media(journalistisk) på thoren. Du själv då? :D

2011-11-22 @ 19:19:34
URL: http://fotostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0