Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Let's say goodnight


Inlägget skrevs : 2011-11-13
Klockan : 22:06:56
Efter min och pappas sköna promenad i förmiddags så har jag tittat på film rätt mycket, packat och åkt iväg till mamma för en vecka här och sedan skrivit klart hemkunskapen och finslipat lite på min Novell. Båda sakerna ska in imorgon, hoppas på bra betyg för nu har jag slitit! Men ny vecka imorgon.. Vad säger ni? Är ni redo eller vill ni bara ha jullov NU? Jag tycker det ska bli kul med en till vecka, fast längtar ändå till lovet. Aja, bara att kämpa på! Nu ska jag titta klart på Beck sen slagga. Vi hörs imorgon fina ni!


Sommarbild.

Kommentarer
Postat av: ems

sv:tack :D

2011-11-14 @ 07:35:23
URL: http://bookofems.blogg.se/
Postat av: ems

det har jag :D har du haft en härlig dag? :D

2011-11-14 @ 17:11:26
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0