Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Mycket ska fixas och donas med innan jul.


Inlägget skrevs : 2011-11-21
Klockan : 17:52:38
Nu känns det som att jag har mycket att tänka på. Det har varit lugnt ett tag nu, men det börjar vända... Jag har fysik läxa tills på onsdag, engelska prov nästa tisdag, recension inlämning i engelskan om två veckor (dock inte så svårt men ändå), biologi prov nästnästa torsdag, spanska prov om två veckor (oförberett!) och ska snart skriva en krönika i svenskan. Det är faktiskt en hel del! Även fast allt inte är så svårt så blir det mycket att tänka på. Plus att det är mycket utanför skolan som ska fixas inför jul. T.ex. min låt ska sitta helt säkert som jag ska uppträda med på en tävling i skolan den 10 december och ja.. En hel del helt enkelt. Så det ska bli skönt med det kommande jullovet om drygt 4 veckor! Men nog om de nu. Jag får stå över kvällens fysträning (som pågår nu) pga mitt knä som gör ont från gårdagen. Jag vill kunna träna på torsdag och vara med på matchen i helgen, så det fick bli så. Ska istället klinka lite på gitarren och ta det lugnt. Hörs sen!


Det här vill jag egentligen göra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0