Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

OK.


Inlägget skrevs : 2011-11-24
Klockan : 20:18:45
Träningen gick helt okej ikväll. Vi var inte så många, men det dög. Nu sitter jag i sängen och tittar på Jul Lotta på Liseberg. Nu längtar jag till Julafton! Och även till Göteborg. Jag älskar Göteborg! Så mysig stad. Vad gör ni för nåt? Måste bara berätta en sak. På spanskan de senaste veckorna så har vi spelat teater. Vi har spelat Grease på spanska. Riktigt kul har det varit! Idag var dom sista tagningarna, så nu ska vi spela upp det för 7:or och 8:or och sen klassen och föräldrar. Ska bli jättekul och se hur filmen blir. Jag tror den kommer bli jättebra! Det är så kul att få göra något annat än att bara plugga. Men ser på ett helt annat sätt på skolan då och jag tror det kan vara bra. Var bara de jag ville säga hihi. Imorgon efter skolan ska jag till Örebro och sen är det innebandy när jag kommer hem, så vi får se när vi hörs men imorgon kväll skulle jag tro i vilket fall. Kram!


I like this picture of me.

Kommentarer
Postat av: emma lindell/

Vem ska du kolla med? :)

2011-11-24 @ 20:53:26
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

Sv: Ja precis Malta va det jag mena :P

2011-11-25 @ 14:20:39
URL: http://jacquelinesporrong.blogg.se/
Postat av: Bodypalace

=)

2011-11-25 @ 14:38:19
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0