Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

You play, I watch


Inlägget skrevs : 2011-11-14
Klockan : 17:11:53
Tjena! Imorse ville jag verkligen inte gå upp. Jag var inte jättetrött, men jag kände bara för att ligga kvar i sängen och dra mig. När känner man inte så egentligen? Men jag tog mig upp och iväg till skolan i vilket fall. Inte så jobbiga dag, så! Idrotten var jävligt chill. Vi hade ingen lärare, så vi spelade badminton och innebandy + lyssnade på hög musik så hela idrottshallen skakade! Haha nejdå inte så högt, men nästan. ;) För härlig klass!

Under eftermiddagen så har jag inte gjort nånting. Har inte haft nåt plugg och har inte det på hela veckan om jag inte får nåt imorgon eller så, men det hoppas jag inte! Läxfri vecka skulle vara kanon skönt!
Nu ska jag däremot snart dra mig ner på fysträning. Har haft ont i ryggen sen i helgen så jag ska ta det lugnt. Mjuka upp den så mycket som det går men inte köra slut på den. Är förjäkligt jobbigt att spela innebandy med ont i ryggen kan jag säga er som har en erfarenhet av det. Tjingeplingeling

Kommentarer
Postat av: ems

händer ikväll då? kolla på DH? :D

2011-11-15 @ 17:10:31
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0