Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

15:10


Inlägget skrevs : 2011-10-06
Klockan : 15:10:37
Nu är jag hemkommen från skolan! Två lektioner var endast de vi hade idag, för sen gick Karlsängsloppet till stapeln. Eftersom jag inte själv var med som ni redan vet om så fick jag hjälpa till med all saft som dom skulle få i mål sen, ta nummerlappar och sedan när alla hade gått i mål så fick jag sitta och sortera nummerlapparna. Verkligen en jätterolig eftermiddag! Eller? Blev faktiskt väldigt sugen på att springa när folk kom in i mål och dom var nöjda och glada (dem flesta) över sina tider.. För jag vet att jag nog också hade varit de om det nu inte hade blivit som det blev. Men så är det och det går inte att göra nånting åt. Sista året detta så behöver inte tänka på det tills nästa år! Skööööönt.
Nu ska jag äta mellis och titta på OTH. Träning ikväll också, super!


Visst är vi fina! ;)

Kommentarer
Postat av: mikaela

svar: jadå:) själv?

2011-10-06 @ 16:47:21
URL: http://mikaelabatsman.blogg.se/
Postat av: Agnes

fin blogg! :D

2011-10-07 @ 22:31:35
URL: http://agnesochfreja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0