Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Halloween-time!


Inlägget skrevs : 2011-10-29
Klockan : 13:25:57
Hej på er denna fina lördag!
Vädret är helt okej ute. Har inte varit ute något än, men tänkte bege mig ut senare. Såklart så vaknade jag vid halv tolv idag med. Dock inte så konstigt denna gång för jag somnade inte förens vid 3 inatt, hehe... Hade ett telefonsamtal med en kompis som var väääldigt viktigt! Så då fick det bli så. När man sitter uppe sådär sent också så blir man pigg, i varje fall jag så jag ville ju inte sova liksom haha. Men tillslut så somnade jag. Idag började jag dagen med att duscha, sen har jag tittat på repriset av Idol och ätit frukost. Ska plugga lite nu, sen bara chilla och ladda för kvällen! Men ska även fixa gottigott och filmer till ikväll då jag och tjejerna ska till Linn på lite Halloween-bus! Det var också sagt att jag skulle sjunga ikväll på en kulturkväll på fritidsgårn, men jag väljer att hoppa de för jag känner mig inte riktigt på humör för de. Och gör jag inte de så vet jag själv att det inte blir rätt för mig. Ska man så ska man göra det helt och hållet, utan något velande. Därför passar jag ikväll, kommer massa andra tillfällen.

Jag vet inte om vi hörs något mer idag, så ni får ha en jättebra lördag och Halloween kväll för er som inte hade det igår! Eller ni kanske har det båda dagarna? Går ju faktiskt de med! Jag sover hos Linn så vi hörs imorgon. Puss på er finisar!

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: okej, jag svarar på kommentarer :P

2011-10-29 @ 16:50:32
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Malin/Yummies

Sv: Hihi han duger väl ;-) Men Lucas är helt klart min favorit!

2011-10-29 @ 16:57:37
URL: http://yummies.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0