Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Hard work..


Inlägget skrevs : 2011-10-11
Klockan : 17:27:51
Ärligt talat, hur jäkla trött får man lov att vara? Vad är det för fel på mig? Jag sover så länge som man ska göra och sover väldigt bra också. Blir galen... Har ni några tips på att förbättra det här? Kom inte med "bättre mat" eller "mer träning" för jag kan knappt träna mera eller äta bättre! ;) Men om ni har något så säg gärna.

Men min dag har varit bra. Mycket plugg-lektioner (så det är i skolan julia? haha), men ändå en helt okej dag. Jag sitter nu och taggar upp inför träning ikväll! Grymt! Med träningsvärk sen fysen igår och allt, jaaaapp hehe. Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Blir bara massa strunt märker jag.


CamWow är något jag och mina kompisar använder väldigt ofta. Kan ni förstå varför?

Kommentarer
Postat av: Madeleine ♥

sv; hehe okej, nice! :)

har också varit i skolan men annars ska jag inte göra så mycke mer, bara vara hemma :)

2011-10-11 @ 18:15:24
URL: http://madelajnee.blogg.se/
Postat av: Emma

Du kan ha brist på någonting? Någon vitamin eller så :)

2011-10-11 @ 19:58:31
URL: http://onllyyemma.blogg.se/
Postat av: emma lindell

Jag är nog den som tycker det är roligast, haha :D

2011-10-11 @ 20:50:06
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0