Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

It goes round and round


Inlägget skrevs : 2011-10-27
Klockan : 22:24:45
Hello sunshines! Jag ber om ursäkt för min uppdatering just nu, vet att den är rätt låg. Men allt går i ett hela tiden, så jag hinner inte riktigt med. Ska både sova, äta, plugga, praktisera och leva mitt egna liv. Jobbigt ibland faktiskt... Men det är sista dagen på praktiken imorgon, så efter de blir det lite lugnare för då är det lov sen nästa vecka! Så jävla skönt ska det bli! Behövs verkligen nu efter att jag har varit skoltrött ett rätt bra tag. Efter lovet kommer jag igång helt igen! Imorgon på praktiken i alla fall så blir det inspelning hela dagen. Två låtar ska försöka hinna spelas in. Blir kul och se resultatet sen! Det är tyvärr ingen egen låt. Jag kände inte att jag riktigt var nöjd med den, så den får ligga ett tag så får vi se om jag börjar jobba på den senare eller något sånt. Men nytt material från mig får ni i alla fall till helgen! :)



Nu ska jag göra mig iordning för natten, sedan krypa ner. Vi hörs imorgon godingar!

Kommentarer
Postat av: Angie Obell

jo jättebra, sj då?

2011-10-28 @ 09:52:09
URL: http://angelacaroline.blogg.se/
Postat av: Malin/Yummies

SV: Tack så hemskt mkt! :) Hehe visst är det. Sitter faktiskt och kollar på oth just nu ;-)

2011-10-28 @ 12:07:59
URL: http://yummies.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0