Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Lycka


Inlägget skrevs : 2011-10-03
Klockan : 12:07:44

Godförmiddag!
Jag sov till kvart i elva på den lediga dagen idag, gud så skönt det var. Nu känner jag mig utvilad och pigg! Snart kommer mamma hem, då slänger vi i oss lite mat sen drar vi iväg till Örebro för lite shopping! Lägger nog upp bilder på de jag köpte sen. Ha en bra måndag! ♥

En sak kom jag på nu med.. Jag har ju inte visat bild på mitt hår än! Oj vad klumpigt av mig att glömma bort det! Hehe.. När jag kommer hem, då får ni bild!


Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: hehe aaa :D

2011-10-03 @ 20:50:15
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: ' CAROLINE

Svar; Jag vet inte riktigt vad jag ska säga Julia.. Har varit tom på ord ganska länge nu. Men jag vet att du alltid finns för mig precis som jag alltid finns för dig. Jag tvekar inte att ringa dig Julia. Du är en underbar vän och jag älskar dig <3

2011-10-03 @ 21:39:57
URL: http://ensomcaroline.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0