Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Ny vecka, nya möjligheter


Inlägget skrevs : 2011-10-31
Klockan : 16:19:07
Tjena tjena! Visst är det skapligt skönt med lov!? Älskar det! Jag sov till nästan halv ett idag. Blir lite galen på mig själv, men förtusan. Det är ju så skönt hihi! Jag har tittat på film med Gustav och hans flickvän Linn, sen har jag pluggat lite och inte gjort så mycket mer. Det är träning om en timme så jag sitter väl och laddar upp lite för den. Har inte tränat på en vecka eftersom jag praoade förra veckan, så det ska bli jättekul och skönt!

Glöm inte att lyssna på min låt i inlägget nedan och kommentera gärna vad ni tycker! Antingen där eller på youtube, tack! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0