Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Scary..


Inlägget skrevs : 2011-10-30
Klockan : 13:27:32
Hej på er!
Hur var eran kväll igår? Min var toppen! Vi var nere på fritidsgårn och kollade på uppträdanden, gick spökvandring (kusligt värre!), åt massa godis, tittade på skräckisar, körde "smsroulette" och tillslut vid ungefär halv tre sov alla. Imorse var tre utav oss väldigt morgonpigga och vaknade redan vid 7. Medans jag och Elvira sov en stund till, och jag blev den som sov längst. Konstigt? Njae faktiskt inte, haha. Måste vända lite på mina dygn snart! Även fast det är lov nu. Vi åkte hem runt halv ett, och just nu är jag väldigt trött och bara sitter och slöar i min fotölj. Tänkte slå på One Tree Hill en stund. Funkar alltid. Sen ska jag faktiskt till Linn igen för vi ska prata om språkresa inför i sommar! Vi måste boka denna vecka. Grymt, längtar!

Bilder från igår kommer här;






Min läskiga mask!

.. Som Lotta också ville posa i!




Kommentarer
Postat av: ems

blev du någe skrämde igår då? :D

2011-10-30 @ 19:06:44
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0