Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Tjäna en slant eller två


Inlägget skrevs : 2011-10-01
Klockan : 14:01:42
Tjoho! Oj vad länge jag har varit igång! Enda sen halv nio imorse då jag vaknade. Stack iväg till matchen vid kvart i tio ungefär. Vi bytte om och gjorde oss redo för matchstart. Det gick verkligen superbra! Vi fick jättemycket beröm, vilket var otroligt roligt. Så jag är stolt över mig själv och Lotta! Det kan bara bli bättre nu. :) Efter vi hade dömt våran match så stannade jag kvar med Emilia för att se när Linn och Rebecka skulle döma en match. Dom var också väldigt duktiga! Men när den var slut så gick jag hem. Lite vila måste jag få. Så jag har ätit lite och ska faktiskt skriva lite på min recension i svenskan nu. Behöver få den klar så snart som möjligt så att jag slipper hålla på med den i veckan sen då jag får mer plugg. Men om två timmar så drar jag mig ner mot idrottshuset igen för att se ytterligare en match. Kulkul! Ikväll får vi se vad som händer. Ha en fortsatt fin lördag!

Kommentarer
Postat av: emma

vilka spelar idag? :)

2011-10-01 @ 14:09:52
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

sv: idag blev det shopping i morron ska jag tävla sj? :P

2011-10-01 @ 16:19:27
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Rebecca

haha du stava mitt namn fel :( xd

2011-10-01 @ 22:50:25
URL: http://rebeccakammerland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0