Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Trött efter dagens alla bravader


Inlägget skrevs : 2011-10-03
Klockan : 23:01:55
Nu är jag slut. Slut efter dagens alla bravader - Som rubriken lyder. Var som sagt inne i Örebro med mamma idag. Jag hittade en hel del! Lite höstshopping sådär. När vi kom hem så hann jag bara packa ihop mina saker och byta om och ta på mig träningskläder för att sedan cykla ner mot idrottshuset. Ikväll var det träningsmatch mot 94-laget som stod på schemat. Jäkligt bra match av oss måste jag säga! Vi sprang hela tiden, vi hade kontroll, vi kämpade. Vi ville något med det helt enkelt. Vi vann inte, men det struntade vi nog faktskt i för vi hade kul och vi var jäkligt grymma. Spelar vi såhär mot lagen i våran serie, då jävlar! Hähä. Nej men riktigt bra faktiskt. Och en extra hyllning till Linn som idag stog i mål men som egentligen är utespelare. Hon hade aldrig stått i mål förut, inte ens på en träning. Hon var nog knappt uppvärmd heller, men hon gjorde det och hon gjorde det mer än bra. *Applåder!* Nu i vilket fall så ligger jag i min sköna säng. Jag tänkte redigera lite bilder och sedan titta lite på Modelljakten eller OTH.. Kanske båda, får se hur mycket jag orkar innan jag somnar.

Vi hörs igen imorgon! Hoppas att ni också har haft en bra dag. Kram kram!

Mina inköp:






Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: sådär :P

2011-10-04 @ 09:54:08
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0