Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

22:54


Inlägget skrevs : 2011-09-17
Klockan : 22:54:50
Det blev att jag stannade hemma. Jag kände inte riktigt för att gå ut, helt plötsligt på nåt sätt för jag var "taggad" på det påvägen hem från Örebro. Men jaja, saker och ting kan ändras fort haha. Jag har istället inte gjort så mycket. Legat i sängen framför tvn och datorn, som jag gör nu med. Jag tänkte bara skriva lite för att uppdatera er lite mer än vad jag har gjort på senaste tiden. Men nu så ska jag nog snart försöka krypa ner och sova. Känner att jag behöver en lång sömn inatt. Vi hörs imorgon då det är söndag som betyder plugg och träning. Kanske ska träffa Lotta, Linn och Maja men det får vi se imorgon! Kram och godnatt på er :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0