Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Always and forever.


Inlägget skrevs : 2011-09-14
Klockan : 17:58:53
Känns som jag börjar mina inlägg med samma sak hela tiden.. "Hej, hejsan, halloj, tja". Skit trist ju! Haha. Jag ska försöka bättra mig! Idag har det varit en kort och bra dag i skolan. Vi slutade kl 13 för lärarna hade pedagogisk eftermiddag. Skönt skönt! Blev plugg på engång när jag kom hem. Gjorde klart so:n som ska vara klar denhär veckan, och sen började jag på kemin som vi har en liten läxa i tills imorgon. Sen har jag legat i min säng och tittat på ett par avsnitt av One Tree Hill. Länge sen jag såg det nu så tyckte att det var dags!
Nu ska jag plugga in lite spanska glosor, sen dra iväg till mamma och hämta lite saker. Hörs senare!



Förresten! Fick reda på resultaten av Tårtslaget idag. Vi kom på en tredje plats utav 6 klasser. Vi hade väl hoppats på en andra plats i varje fall, men så är det. Bra kämpat allihopa i alla fall, vi kommer alltid att vara bäst!

3 år sen. Då. Nu. Och föralltid. Alltid hos mig.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Kom inte ni på 5te plats? :o

2011-09-16 @ 14:37:58
URL: http://bahmatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0