Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Don't worry, be happy


Inlägget skrevs : 2011-09-01
Klockan : 20:52:50
Puuuuh säger jag bara! Har precis gjort klart nog den mest jobbigaste och svåraste matteläxan jag någonsin har gjort under alla mina skolår, haha.. Faktiskt. Men nu är den i alla fall klar, och det känns BRA! Så jag har slagit mig ner i sängen nu och sitter och tittar på True Talent och Robinson. Vad tycker ni om dom programmen? Vilket är bäst? Vilket kollar ni på? Jag kör på båda lite, hihi! Men tycker nog att just nu så är True Talent det bästa. Om det är kvar nästa år så får vi se om jag söker till det.. Kanske skulle vara något?! Aja det tar vi då hehe. Har väl inte så mycket mer att säga nu faktiskt.. Jag hoppas att ni har haft en bra kväll! Vi hörs imorgon, då det är fredag också. Gud så skönt! Puss och kram på er finisar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0