Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Döööööd


Inlägget skrevs : 2011-09-29
Klockan : 20:35:09
Jävlar vad trött jag är! Helt slut efter dagen och även träningen. Vi hade som sagt orientering imorse. Det gick bra! Jag sprang med Lotta, Linn och Erika. Kan väl inte säga att jag var den som läste karta och kompass, men jag hängde i varje fall med och försökte. ;) Det räcker tycker jag! Det tog 55 minuter för oss (mycket bra!!), så vi hade rast från tio till halv ett. Lotta, Linn och jag gick till ett café och köpte en varsin sallad. Mycket gott var det. Så vi satt där ett tag innan vi gick till skolan igen. Sen flöt det väl bara på på eftermiddagen, med en inställd lektion. Stack till frisören direkt efter jag slutade, så nu sitter jag med en nyfärg i håret! :) Det blev mörkbrunt med rött i denna gång. Det röda ser man mest i ljuset (typ i solen), men det är i varje fall rött med. Snyggt blev det tycker jag! Bild får ni i helgen om ni har tur. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0