Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Fridayyyy


Inlägget skrevs : 2011-09-16
Klockan : 19:00:10
Nu är det äntligen helg! Efter en lång vecka faktiskt. Har varit en hel del plugg, men bra har det gått! Tycker ändå att nian är mycket skönare än åttan. Åttan är det jobbigaste året, skulle nog jag säga i varje fall. Och jag tror nog att jag inte är ensam om att tycka det heller. Men man har ju sina egna åsikter! I vilket fall så slutade vi vid 14 idag. Eller efter idrotten, och det var när man hade orienterat klart och jag tror att klockan var runt 14 då. Gick tillbaka till idrottshuset och duschade, sen gick jag hem och faktiskt somnade nästan på engång. Sov nog i nästan två timmar, trött var jag med andra ord! Men skönt var det. När jag vaknade upp så tog jag upp datorn i knät i sängen och softade. Gör det fortfarande, men snart är det mat! Riktigt hungrig. Tar det lugnt ikväll och är hemma, för imorgon åker jag iväg på domarkurs till Örebro vid åtta, så jag behöver gå upp vid sju. Så en tidig kväll lär det bli. Men vi hörs nog något mer innan jag lägger mig, men jag önskar er en fin fredagskväll! :)



Kommentarer
Postat av: MAJZAN

sv; Jafan skoja inte! Den var supersnygg:*<3!

2011-09-16 @ 19:23:24
URL: http://majallarsson.blogg.se/
Postat av: Matilda

Okej:P Jag var inte med när dom läste upp vad alla kom, har bara hört från folk haha säkert drf jag hade fel :)

2011-09-16 @ 19:24:59
URL: http://bahmatildas.blogg.se/
Postat av: Matilda

Okej ;)

2011-09-16 @ 21:32:40
URL: http://bahmatildas.blogg.se/
Postat av: SANNA

DAGENS BLOGG - Vinnare & ny omgång uppe nu! Var det du som vann? ;) annars är det dags att anmäla dig igen & ta chansen att synas inför ca 600 läsare :)



Ha en bra Lördag tjejen :)

Kram

2011-09-17 @ 17:09:30
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0