Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Lite positivt i varje fall!


Inlägget skrevs : 2011-09-26
Klockan : 22:04:25
Godkväll på er! Vid halv fem i eftermiddags så åkte jag och mamma iväg till Örebro. Jag skulle in och kolla upp mina vader. Om det var benhinneinflamation eller något annat.. Och vet ni, benhinneinflamation kan vi stryka! Så skönt! Var lite nervös att jag skulle ha det.. Det är ju inte precis något kul. Jag behöver heller inte ha något ilägg i skorna som vi också trodde att det kanske kunde va, men nej det var det inte heller. Utan jag vet inte riktigt vad jag har fått, men det jag ska göra nu är att alltid värma upp noga innan träning (fysträning, löpträning). Jag kommer säkert få värma upp mer än andra, men så är det. Det hjälper mig och det är det de ska göra. Sen är det bara att fokusera på att bli bra. Känner jag att det hjälper att värma upp länge, massera och sånt så är ju det kanon! Men jag ska vila ifrån springning nu ett tag och köra dubbelt pass gym istället kanske. I alla fall lite mer gym. Muskler är ju alltid bra att bygga så! Så det årliga Karlsängsloppet som går till stapeln nästa torsdag kan jag glömma. Jag vet att jag inte kommer klara det, och jag tänker inte utsätta mig för de, att få så ont. Så tyvärr.. :/ Nog talat om de nu! Jag ska gå och göra mig iordning nu och krypa till kojs. Imorgon är det några lektioner, sen gymnaisemässa i Örebro vilket ska bli väldigt spännande! Vi hörs imorgon, puss och kram.

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: härligt, helt okej ;)

2011-09-27 @ 14:24:00
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: cilla

tjena jullan, men har du testat några andra löpar skor för jag hade ju med sånna som du har och fick ont i vaderna och elin har med sånna och får också ont i vaderna så jag tror det är nå mysko med skorna :D

2011-09-27 @ 21:37:32
URL: http://ceciliahakansonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0