Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Söndagar kan faktiskt vara bra..


Inlägget skrevs : 2011-09-18
Klockan : 18:49:22
.. Om man umgås med underbara vänner. Vilket jag har gjort idag. Jag och Lotta åkte hem till Linn, och där har vi spenderat våran eftermiddag. Vi har pratat, filmat en massa skoj, tagit lite bilder och chillat! En typisk söndag, men bra blev den. Så det är väl såhär att det blir vad man gör det till! Alltså kan även söndagar bli bra, hihi. Pappa hämtade mig i alla fall lite efter fem, så åkte vi hem till mamma, så nu har jag landat här. Ska snart äta, plugga lite och sen köra lite styrka tänkte jag. Ett litet "hårdare" pass ikväll eftersom jag inte har varit ute och sprungit innan, för jag kan ha något problem med mina vader så jag ska vila med springningen tills jag har åkt och kollat upp de. Tänkte gå till sjuksyster i skolan i veckan innan jag åker till sjukhuset i alla fall. Hoppas det inte är nåt som kommer hindra mig från att springa.. Då blir jag riktigt ledsen och sur!! Men vi får hoppas på det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0