Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Sport-dag!


Inlägget skrevs : 2011-09-13
Klockan : 17:35:35

Börjar väl med att säga hej på er! Har ni haft en bra dag? I blåsten och regnet, antar jag att ni med har haft? Det har i alla fall vi här haft. Fytusan vilket väder! Dendär stormen från Nya Zeeland skulle komma in idag, så det är väl det den har gjort helt enkelt. Hoppas natten tar med sig den sen! Idag så har vi som sagt haft Tårtslaget. Och ni kan ju gissa om det har varit extra kul i detta väder? Svar: Nej. Att cykla i motvind rätt så mycket utav tiden och med regn som piskade i ansiktet var inte det roligaste. Men det gick bra och ändå rätt så fort. Att spela brännboll var nog ändå det jobbigaste.. På de sättet att det var sådant väder. Det var så jäkla kallt så att jag kände verkligen inte mina ben. Hemskt!! Vi spelade 6 matcher också (mot alla 9:or), så det tog ju sin lilla tid. Och om man ska tänka på själva tävlingen så gick det väl inte så värst bra för oss i brännbollen. Men man kunde ändå inte få så jättemycket poäng i de, så vi struntade i det sen. I sista passet så hade jag orientering med Lotta, Linn, Maja och Emma. Det gick bra! Och fort! Så jag tycker ändå att dagen har varit bra, i helhet. Imorgon tror jag att vi får veta vilken klass som har vunnit. Jag vet faktiskt inte vad det blir för placering på oss, men såklart så hoppas jag/vi ju på en första plats. Men som sagt, vi får se! Nu ska jag plugga lite och titta på OTH. Drar iväg på träning om en timme också, inge vila här inte! Hörs senare ikväll.


Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: jadå dagen har vart bra hur har din dag vart då? :D

2011-09-13 @ 21:42:19
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2012-01-12 @ 22:47:16
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Julia

Svar till "Smsa Låna"; Kan tyvärr inte gå in och svara på sidan du har angett. Men tack så mycket! :) Jag har inte gjort den själv, en kompis till mig har fixat den. Kram!

2012-01-13 @ 22:22:40
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0