Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Trevlig helg!


Inlägget skrevs : 2011-09-02
Klockan : 15:19:18
Skapligt skönt med helg! Dagen har rullat på fint. Fredagar är nog den skönaste dagen i skolan. Det gillar vi!
Ska börja packa ihop mina saker här hos pappa snart för åker till mamma ikväll. Pappa ska nämligen ut och åka båt igen, jätteavis på han! Måste göra om det nästa år igen. Det var verkligen kanon kul! Men jag ska också ha kul ikväll och i helgen hihi.. Ikväll blir det tjejmys hemma hos Linn med pizza och fotboll. Imorgon ska jag och Linn titta på fotbollsmatch, sen så åker jag in med Emma till Örebro och shoppar lite. På kvällen vet jag däremot inte vad jag ska göra, men det kan nog vara skönt med en slapparkväll också. Mysa lite med mamma hemma kanske, vi får se. Vad har ni för planer för helgen?


Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej Sötan! :)

Vad händer hos dig? :)



Kramar

2011-09-02 @ 22:20:16
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0