Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Dagen före det efterlängtade lovet


Inlägget skrevs : 2012-04-04
Klockan : 18:26:13
Nu är det bara påsktävlingar kvar imorgon sen kan vi skrika ut att vi har Påsklov!!!
Som ni säkert kan märka och förstå så tycker jag att det ska bli väldigt, väldigt, väldigt skönt. Skönare än någonsin faktiskt. Det är så mycket i skolan nu så ett break är mer än behövligt.

Hur har min dag annars varit då? Jo men fin tack! Skön dag, kul afrodans på a-tiden. Jobbigt som sjutton ska ni veta! Men jag tycker verkligen att det är värt att prova någon gång, så gör det när ni har chansen (om ni får den)! Promenad med Erre står på schemat här näst.. Struntar i Kungfun ikväll då min kompanjon är sjuk. Vill väl egentligen, men aja nu får det bli såhär. Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0