Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

13:57


Inlägget skrevs : 2012-02-06
Klockan : 13:57:21
Blev att jag stannade hemma idag. Var hängig imorse och hade inte så mycket energi om man säger så. (Inte för att man kanske brukar ha de när man vaknar på morgonen, men man känner ju om man är pigg eller inte trots allt). Jag vaknade vid tolv igen och tog lite frukost. Jag har varit så duktig och pluggat matte nu för en stund sen. Kapitlet och diagnosen är klar, skönt. Annars då? Jag ska till vårdcentralen om en timme lite drygt. Hoppas jag kan få nån pencillin mot denna förkylning som har hållt i tillochfrån sen före jul. Inge kul att den hänger kvar så länge. Ingen träning denna vecka nu heller. Inte så mycket att göra åt de, bara vila så man blir bättre nån gång och kan träna fullt ut igen.


Ph; Weheartit.com

Kommentarer
Postat av: ENSOMCAROLINE

Svar: Ja visst är dom? Vi får se vilka det blir, om det ens blir några, haha. Men tack för din åsikt! :D <3

2012-02-06 @ 16:33:09
URL: http://ensomcaroline.com
Postat av: sofie

usch stumpis... Hoppas du blir bättre snart :*



du kan få mitt hår om du vill hihih, tål det inte!

Puss på dig min pärla!

2012-02-06 @ 16:49:57
URL: http://somsofie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0