Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Another day at home


Inlägget skrevs : 2012-02-08
Klockan : 13:44:12
Jag stannade hemma idag med. Riktigt segt, men för att vara pigg imorgon då jag ska skriva Nationella i 3 timmar direkt på morgonen så kanske det ändå var bra. Efter jag väcktes imorse somnade jag om och vaknade igen vid halv tolv. Har ätit frukost men annars inte gjort något alls. Nu sitter jag i soffan, tänkte hyra en film på tvn och mysa ner mig lite till den med en Ben & Jerry. Puss och kram, hoppas ni mår bra!



Kommentarer
Postat av: moa

sv:

tack så jätte mycket för din åsikt ! :))

kram !

2012-02-08 @ 19:37:03
URL: http://ztylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0