Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Bra start på veckan


Inlägget skrevs : 2012-02-13
Klockan : 16:37:52
Min nervositet övergick till säkerhet. Jag fick Godkänt på matteprovet!! Hur glad blir man inte när man har gått runt och oroat sig litegranna för de och undrat hur det ska gå? Så fixar man det! Vilken lättnad man känner. Fick "tillochmed" 3½ poäng över godkänt också så jag tycker faktiskt att det var en helt okej poäng. Nu kan det bara gå bättre och bättre!

Efter skolan gick jag iväg och övade på några låtar till en sak. Tänker inte berätta om vad jag ska göra än, men om nån vecka eller så kanske hihi. Det gick i vilket fall bra! Nu har jag slagit mig till ro här hemma i soffan. Kl 19 ikväll drar jag mig iväg till gymmet med Ida för att gå på ett pass "fitnessboxning". Får vi se vad det är för något och om det är något att ha. Det låter i alla fall som väldigt roligt och bra träning. Vi får hoppas på de!


Kommentarer
Postat av: MAJA

sv;

Ja stackarn, han har haft en stor sticka, eller rättare sagt en träflisa i foten som Mamma inte fått tagit bort för han är så rädd.

Så igår hade det blivit en "röd rand" under hela foten, och så blir det när man får blodförgiftning.. han fick in massa bakterier i foten och när det går vidare ut i blodet och pumpas ut, så går bakterierna vidare till hjärtat och då kan de bli jättefarligt. Men han kom hem halv ett inatt, och han fick nån grej, men stickan sitter kvar och han kan få blodförgiftning igen så dom måste typ skära upp foten.. haha stackarn! ;O<3

2012-02-13 @ 19:26:02
URL: http://majallarsson.blogg.se/
Postat av: din sofie

bra hjärtat, YOU GO GIRL! :* (matte suger)

skype snart tycker jag min lilla pnuttis. Puss

2012-02-14 @ 01:18:14
URL: http://somsofie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0