Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Första Nationella - Check


Inlägget skrevs : 2012-02-07
Klockan : 10:32:13
Godmorgon på er!
Nu har jag varit iväg till skolan och gjort Nationella i svenska prov A - läsförståelse. Det gick helt okej! Jag vet faktiskt inte vad jag får på just de här, svårt att säga. Men det blir ju ett samlingsbetyg sen i alla tre prov i svenska, så skulle det vara så att jag inte lyckades pricka i allt super bra på detta prov så har jag ju mina chanser sen. Det är nog inga problem! Nu väntas uppsatsen på torsdag i 3 långa timmar. Den ska bli riktigt jäkla bra! Hihi.

Jag trodde jag skulle vara dödstrött när jag kom hem, men det är jag inte. Känner mig som en död sill dock, men. Ska ta och lägga mig i soffan nu och titta på Våra bästa år. Om jag skulle somna skulle det väl inte göra nåt. Hej på er så länge!


Ph; Weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0