Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Gymnasievalet klart!


Inlägget skrevs : 2012-02-07
Klockan : 14:09:38
Nu ni, nu har jag gjort mitt gymnasieval! Vill ni veta vad det blev för nåt?

Eftersom man inte kunde välja två samlinjer med olika inriktningar på en och samma skola, så fick jag ändra mitt "andra-handsval". Så här ser det ut nu och det jag sökte in på:

Val 1. Samhällsprogrammet med profil Juridik/Kriminologi, JENSEN

Val 2. Samhällsprogrammet med inriktning Beteendevetenskap, Risbergska

Val 3. Estet-Musik, Risbergska

Jag hoppas på att jag kommer in på mitt första-handsval! Gör jag inte det nu så har jag ju chans sen i vår. Men jag skulle tro att jag gör det eftersom linjen/profilen är ny i Örebro på Jensen, så det kan väl inte vara så höga intagningspoäng eller att medianen blir så hög. Det visar sig helt enkelt.

Skulle vara kul om det är nån utav er som läser min blogg som också ska börja gymnasiet i höst och kan dela med sig av vad den ska gå? :) Släng in en kommentar då vetja!

Kommentarer
Postat av: L I N N

Sv; Jo ja det är väl vilket som, men den passar ju till båda så det är vilket som. Superfin va den iaf! :) <3

2012-02-07 @ 17:23:49
URL: http://linneleonragustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0