Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Ikväll skulle en pojke vid min sida sitta fint


Inlägget skrevs : 2012-02-18
Klockan : 18:57:33

Tänkte väl börja berätta för er hur Cupen gick (mini-cupen rättare sagt). Spelade 0-2 mot Storvreta och 1-7 mot Arboga. Med andra ord förlorade vi båda. Vi spelade hyfsat bra men inte tillräckligt tyvärr. Helt okej nöjd med mina insatser i vilket fall. Kom hem vid ungefär kvart i fyra, storknade i min säng på en gång och vaknade vid 18. Man känner sig lite som en ny människa då, rätt skönt är det. Ikväll har jag inte så mycket på schemat. Den blir rätt lugn hemma tillsammans med pappa och bror framför Mello. Som rubriken lyder så skulle jag inte tacka nej till en fin kille bredvid min sida ikväll. Men man kan väl inte begära för mycket antar jag.. Puss!


Ph; Weheartit.com


Kommentarer
Postat av: LINDSHE

snyggt! :D



sv: ja har jobbat, sj?

2012-02-18 @ 21:18:11
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0