Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Saturday night fever


Inlägget skrevs : 2012-02-04
Klockan : 19:03:59
Hej på er! Hur mår ni? Jag hoppas allt är bra med er i alla fall! Jag hade en jättebra kväll igår inne i Örebro med mina flickor. Vi såg världens bästa och roligaste film - En gång i Phuket. Se den!!! Så jäkla bra. Man fick sig väldigt många goda skratt kan jag säga er. Bästa filmen på länge enligt mig. Det blev en extra lång och kall kväll inne i Örebro då vi missade första bussen vi skulle med också.. Men men, mysigt hade vi det i vilket fall.

Idag har vi varit på Ishockey. Våran kompis Erika spelade och vi hade lovat henne att komma och heja då det var seriefinal, så självklart gjorde vi det! Vi hade tillochmed gjort två plakat där det stod "ERRE" och "20" då hennes smeknamn är Erre och hennes nummer är 20. Riktigt tjusigt! ;)

Nu har jag tagit mig hem och ska slå mig ner i soffan framför tvn snart. Dock ska jag skriva lite på ett arbete i hemkunskapen som ska vara inne på måndag. Känner mig lite stressad med det så tror det är bäst att börja..
Annars då, känner mig lite hängig faktiskt.. Inte alls bra. Ska väl försöka hålla mig vaken så jag kan se på Melodifestivalen sen. Ska ni se det? Får se om det är något att ha iår.


Ph; Linn's bild från Nyår 2011.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0